19 September 2011

saya comel

Ape kena mengena entry kali nie dengan saya comel ? hahaha ;) Sebenarnye tade kena mengena langsung entry kali nie gan saya comel saje gedik-2 . So ? Kalau tak suke tak payah gedik-2 nak menyebok kat sinie :p


Sebenarnye Sara nak bagi tahu dekat semua orang yang Sara nie memang comel ! ops -,- silap . Sara nak bagi tahu yang Sara sekarang nie sudah S I N G L E . yeyeyeye #gedik kan ? tahu dah yang Sara nie memang gedik . hahaha . Sara pon teringin jugak nak tulis entry macam nie yelah setiap kali orang putus cinta or clash mesty tulis entry pasal yang dye single and sayang bf or gf  depa . Tak pon post dekat Facebook dengan Twitter bagai -,- please lah rimas tahu !
Tapi itu semua hak korang kan ? Terserah lah nak tulis ape pon tapi sumpah menyemak+rimas -,-
Pasal kena tinggal dengan bf/gf pon nak meraung segala lain lah kena tinggal dengan mak or ayah baru aku tak kisah nak tgok korang menangis ke meraung ke . Sebab ? yelah sebabnye bf/gf korang tu kew yang bagi korang makan ? jaga korang dari kecik sampai besar ?
Biar lah aku tak kisah . Asalkan korang happy :) Well aku pon SINGLE sebab ? Sara rasa rimas couple-2 nie . Sayang ? Mesti lah sayang . Tapi better jadi member kan ? Daripada couple kena jaga hati bf/gf . Then tak boley nak rapat-2 dengan orang lain . Kankankan ? Hahahaha
Mama sara cakap kalau ade jodoh kamo dengan dye tak kemane jew budak laki tu .

Sara harap dye dapat fine someone else yang lebih baik+lawa+pandai dari sara nie . And maafkan Sara kalau sara ade sakitkan hati awak :)

No comments:

Post a Comment