19 October 2011

Happy Birthday To Me


Hari nie 19 oktober 2011, cukup 15 tahun aku ade dekat dunia nie . Terima kasih dekat mama kerana telah lahirkan Sara dekat dunia nie . Bersyukur kepada-NYA kerana telah memberi peluang kepada aku untuk nikmati hidup di dunia nie .

HAPPY BIRTHDAY TO ME , HAPPY BIRTHDAY TO ME, HAPPY BIRTHDAY TO ME
jum nyanyi sekali untuk aku lagu nie :)
Thanks kepada yang wish, thanks kepada yang bagi hadiah and thanks kepada yang ingat birthday Sara,thanks kepada member yang setia dengan Sara and thanks kepada kau kerana buad aku sedih and nangis .
Awak mari sini dengar story Sara, first person wish my birthday ialah Nur Alyya bt. Abdul Wahid . Thanks Nuya . Sayang Nuya :*
Sampai jew dekat sch , Nuya bagi sara cupcakes ! Wah , tak sangke Nuya bagi sara cupkes , sedap ouh cupkes tu .
Thanks kepada kau , kerana kau bagi aku sedih and nangis , thanks sesangat . aku sayang kau kawan ! Sampai hati kan kau tak nak cakap dengan aku ? Sampai hati kau lari bile aku nak jumpa kau kan . Thanks sesangat sebab kau bagi aku dengan SHISHI nangis . And thanks jugak kerana kau ingat birthday aku , aku sayang kau ;(
KBAI , tade mood nak tulis panjang-2 buad aku sedih jew ;(

No comments:

Post a Comment