25 February 2012

Smile

Assalamuailkum w.b.t 

Awak saya rinduu sama awak. Hope awak pon rinduu sama kita jugakkan? :) Sudah lima hari sara single, err --' seriusly sayang jew putus kaple lama lama sampai 9bulan 2minggu. Sara pon macam tak percaya giler sara boleh kaple lama lama dengan dia tapi yelah dah jodoh sara dengan dia tade kan, nak buat mcm mane sedih siott ;( Tapi sara yang mintak putus kan, so kena terima dengan hati yang ikhlas smile babeh :) hahahah
Sekarang dah nak masuk bulan 3, exam minggu depan, errr ape nieh dah lah rajin sangat sampai buku tak sentuh laptop jew yang mampu aku sentuh, hahaha sengalnye aku. Tapi cikgu nape exam satu jam jew? Nape tak buat setengah jam jew? errr --' Nasib hidup nak buat macam mane kan? Nape lah rasa macam sekejap jew dah nak exam lepas tuh tahun depan spm errr lepas tu sambung belajar, lepas tu keja lepas tu kawin lepas tu ade anak, hahaha aku merapu  dah sampai pikir kawin dengan anak sengalnye aku nieh ^^' kay aku dah tade idea nak talk talk panjang panjang berjela jela macam karangan. hahaha kbaii >.<



No comments:

Post a Comment