08 November 2012

Rindu kau

Ya Allah ape yang aku lakukan ini? :'( Aku teramat merinduimu kawan, kau sorang jew lah kawan aku yang paling rapat dengan aku. Weyh aku mintak maaf dengan kau. Aku tahu aku terlampau over haritu touching dengan kau. Mula mula aku ingat, aku cuma nak memain dengan kau tapi aku tak sangka aku touching dengan kau betul betul. Time tuh aku rasa sedih sangat aku tak tahu kenapa. Tapi sekarang nieh aku amat merindui kau kawan. Kau sorang jew lah faham aku sampai kehari nieh. Takde orang yang sama dengan kau. Seriously aku rindu time kita gelak sama sama, and semuanya lah. Weyh maafkan lah aku NUR MASYITAH BT ABDULLAH. Aku taknak kita mcm nieh. Sedih tahu bila mcm nieh hmm. Macam mane nak gosip dengan kau nanti. Nak lepak dengan kau? aku rindu sangat


*aku rindu time kita mcm nieh weyh :'(*

No comments:

Post a Comment