31 December 2012

Happy New Year





Assalamuailkum and hello everbody :) Sekarang dah tahun 2013 kan kan? Tak sangka weyh dah tahun baru. maknanya sekarang nieh pon aku dah tua ahh kan? dah 17 tahun dah. xD Setiap kali tahun baru mesti ada azam baru kan? macam tuh jugak aku. And now aku ada azam baru, nak tahu ape dia? hahaha malu lah nak cakap :3 muehehe tapi takpe nak cakap jugak :D So azam tahun nieh nak belajar rajin rajin no no play.*setiap tahun cakap tapi main jugak* -.- Lepas tuh nak fokus dalam kelas, taknak kutuk cikgu dah just fokus! yess fokus and try the best get straight A for spm :) *wish for me k*
Tak sangka lusa dah start sekolah kan? Cepat sungguh masa berlalu. Sungguh tidak percaya. Lahai ishish. Pegi sekolah nty tengok semua orang pakai baju sekolah baru, beg baru ahh semuanya baru lah. hahaha xD Aku? pakai jew benda tahun lepas still elok ape? :) Tak mahu membazir bukan pakai lama pon tahun depan jew pon :) Benda benda tuh semua tak penting apa yang penting usaha kita belajar dan niat untuk pegi sekolah cuma itu jew :) *eceh berceramah pulak aku hahaha xD*  btw i'm try to be the muslimah girl. woo tak sangka kan? yupp aku pon tak sangka eh? tapi dari dulu lagi itu lah impian ku lepa tuh nak sambung belajar dekat universiti al-Azhar. *tinggikan impian aku?* Harap nty tercapai :) I'ill try the best :)

No comments:

Post a Comment