16 May 2012

Serabut

Assalamuailkum w.b.t
Masa berjalan dengan begitu pantas sekali kan? Exam mid year dah nak habis dah, just tinggal dua paper lagi yang belum sara jawab, addmath dengan prinsip perakaunan. Boleh kew aku jawab dua paper nieh? Hope dapat jawab dengan hati yang tenang tak nak serabot kan kepala dengan masalah :') Cukup lah sekarang nieh dah ada macam macam masalah. Please jangan serabut kan lagi. aku mohon :'(
Setiap kali aku fikir pasal kau, aku selalu ingat yang aku memang tak layak and tak perfect untuk kau. Aku tau aku tak reti nak jaga hati kau, terukkan aku? Aku sentiasa ingat kakak aku cakap "kalau tak reti bercinta, tak payah nak bercinta sangat" tapi aku nak bercinta. Tapi takde sape faham cara sayang aku dekat dia macam mane. It's okay, tak nak fikir pasal tuh dah :')
Semalam pinggang aku sakit balik sampai sekarang sakit lagi,lelah pon tetibe nak datang balik, gedik errr --' Kenapa perlu sakit balik? Aku taknak jumpa doktor dah ahh, please mama sara taknak jumpa doktor, sara tak suka! Kalau dah nak mati, mati jew lah. ayat pasrah jew. Errr --' tak nak jumpa doktor :') hahahahaha
Btw doakan yang sara sihat and dapat jawap exam addmath dengan akaun nty okay? :') sayang awak semua :* okay lah sara nak pegi sambung study balik, esok nak exam addmath. Bye :')


No comments:

Post a Comment