18 May 2012

Luahan Hati


Assalamuailkum w.b.t
Setiap detik, setiap saat saya sentiasa fikirkan awak dan sentiasa fikirkan awak. Saya tahu saya memang teruk, jumpa awak buat macam tak pernah kenal dan buat awak macam tak pernah wujud. Tapi saya sentiasa fikirkan tentang awak SENTIASA. Okay takde sape pon percayakan aku hmmm :'(
Setiap malam saya akan fikirkan awak and baca text awak, saya akan menangis sorang sorang. Okay nampak saya terasa macam saya nieh seorang yang lemah, Yes. Mmg LEMAH. Kenapa perlu saya jadi macam nieh, saya tau awak mesti menyesal dapat saya kan? Saya tak tahu kenapa perlu jadi macam nieh. Saya just nak orang faham saya. Itu jew tak lebih dan tak kurang. Kenapa takde sape pon faham aku? Even family aku sendiri? ahhh. *kay amik pisau potong nadi* hilang segala penderitaan yang aku alami selama ini. Kan senang kalau hidup macam tuh and semudah tuh. Please saya nak orang faham saya.
Semalam saya baca tweet awak "awak takboleh ke jadi macam ila? Saya teringin sangat awak jadi macam ila :'D" Sory awak saya tak mampu jadi macam ila sebab saya taknak jadi seorang yang hipokrit depan awak lain dan depan orang lain saya lain. And kalau saya jadi ila, siapa yang nak jadi Sarah Damia? Saya tahu awak jelous saya rapat dengan lelaki and you selalu cakap dekat i yang you jelous. Tapi awak pernah fikir tak yang saya jugak jelous bila tengok awak rapat dengan perempuan lain, tapi saya tak pernah cakap dekat awak sebab saya tak nak ubah awak macam first time saya kenal awak. Tapi saya mmg taknak awak tahu pon :') saya akan cuba ubah perangai saya. Awak please bagi saya satu lagi peluang, saya akan cuba sedaya upaya saya untuk jadi yang terbaik untuk diri awak. Saya merayu. Tapi kalau awak taknak bagi saya peluang dah takpe ahh saya faham awak dah tak amik kesah pasal saya dah. Dan mungkin saya dah tak penting bagi awak.
Saya harap awak dapat bagi peluang yang kedua untuk saya berubah dan jadi yang terbaik untuk awak. Saya nak kita macam dulu balik walaupun mungkin tak sehappy dulu.

sincerely,sara

No comments:

Post a Comment